TEHETSÉGPONT – TESTI

Pattogó Pattogtatók 

Manapság egyáltalán nem könnyű eldönteni, milyen sportágat válasszon egy gyermek. Az edzés minősége és mennyisége döntő tényező. A sokoldalú, specifikus képzésekkel számos lehetőséget kínálunk a gyerekeknek, miközben tudjuk, hogy a sportnak egyre bővülő konkurenciával kell szembenéznie: a tévé, a számítógép, a telefonok is alternatívái lettek. A sporttehetség-gondozás fő célja, hogy minél több gyerekben felfedezzük a tehetségre utaló jeleket, és ezután megfelelően fejlesszük is azokat. Ehhez legfontosabb eszközként a labdát használjuk.

Műhelyvezetö: Nyakas Zoltán

Műhelyek:
Kulturális gazdagítás - mozgásművészet, tánc

Csősz Cintia

Az általános iskola „általános” gyerekeket általánosan fejleszt. Mi mégis azt gondoljuk, hogy kiemelt célként kell kezelnünk, hogy az érintett gyerekek kiemelkedő tulajdonságait felfedezzük a tánc, a mozgás területén is, majd munkánkat ehhez igazítsuk, odafigyelve tanítsunk.

El tudjuk-e indítani a művészeti tehetségeket az iskolai lehetőségek felhasználásával? Kedvet tudunk-e csinálni egy aprócska diáknak, hogy magasabb szintre léphessen? Egyáltalán: szeretnek-e játszani, népi játékokat, népi táncokat tanulni, bemutatni a mai gyerekek?

Beszámoló az első fél év munkájáról.

Pattogó pattogtatók

“Manapság egyáltalán nem könnyű eldönteni, milyen sportágat válasszon egy gyermek. Az edzés minősége és mennyisége döntő tényező. A sokoldalú , specifikus képzésekkel számos lehetőséget kínálunk a gyerekeknek, miközben tudjuk, hogy a sportnak egyre bővülő konkurenciával kell szembenéznie: a tévé, a számítógép, a telefonok is alternatívái lettek. A sporttehetség-gondozás fő célja, hogy minél több gyerekben felfedezzük a tehetségre utaló jeleket, és ezután megfelelően fejlesszük is azokat. Ehhez legfontosabb eszközként a labdát használjuk.”

Beszámoló az első fél év munkájáról.

Minden jog fenntartva 2019 © Copyright - Százhalombattai 1es Számú Általános Iskola