TEHETSÉGPONT – TESTI- KINESZTETIKUS

Testi-kinesztetikus

Koordinátorok: Hegedüs Roland

Manapság egyáltalán nem könnyű eldönteni, milyen sportágat válasszon egy gyermek. Adhat valaki tanácsot, hogy a legmegfelelőbb sportágban tegye meg a gyermek a kezdeti lépéseit?

Azt tapasztaljuk, hogy fokozatosan javuló teljesítményekre csak a kiemelkedő, sajátos adottságokkal rendelkező gyerekek készíthetők fel. Azt sem vitathatjuk, hogy az edzés minősége és mennyisége is döntő tényező e folyamatban. Eközben a sportnak (is) egyre szélesebb a konkurenciája: a tanulás mellett a tévé, a számítógép, stb. Felgyorsult az élet, átalakultak az értékrendek; nehéz lépést tartani.

Felvesszük a harcot, és az a célunk, hogy a kiemelkedően magas színvonalú, sajátos adottságokkal rendelkező gyerekeket bevonjuk egy tervszerű, rendszeres, folyamatos sportbeli tevékenységbe, felkészülésbe. Lehetőséget adunk, hogy az általános képességeik fejlesztése mellett speciális területeken is kibontakozhasson teljesítményük. Könnyebb legyen a döntés, hogy mi áll hozzájuk közel, miben tudnának sikeresek lenni. Célunk, hogy minél több gyerekben fedezzük fel a tehetségre utaló jeleket, és azokat megfelelően fejlesszük is.

Műhelyek:
Kulturális gazdagítás - mozgásművészet, tánc

Csősz Cintia

Az általános iskola „általános” gyerekeket általánosan fejleszt. Mi mégis azt gondoljuk, hogy kiemelt célként kell kezelnünk, hogy az érintett gyerekek kiemelkedő tulajdonságait felfedezzük a tánc, a mozgás területén is, majd munkánkat ehhez igazítsuk, odafigyelve tanítsunk.

El tudjuk-e indítani a művészeti tehetségeket az iskolai lehetőségek felhasználásával? Kedvet tudunk-e csinálni egy aprócska diáknak, hogy magasabb szintre léphessen? Egyáltalán: szeretnek-e játszani, népi játékokat, népi táncokat tanulni, bemutatni a mai gyerekek?

Beszámoló az első fél év munkájáról.

Pattogó pattogtatók

“Manapság egyáltalán nem könnyű eldönteni, milyen sportágat válasszon egy gyermek. Az edzés minősége és mennyisége döntő tényező. A sokoldalú , specifikus képzésekkel számos lehetőséget kínálunk a gyerekeknek, miközben tudjuk, hogy a sportnak egyre bővülő konkurenciával kell szembenéznie: a tévé, a számítógép, a telefonok is alternatívái lettek. A sporttehetség-gondozás fő célja, hogy minél több gyerekben felfedezzük a tehetségre utaló jeleket, és ezután megfelelően fejlesszük is azokat. Ehhez legfontosabb eszközként a labdát használjuk.”

Beszámoló az első fél év munkájáról.

Minden jog fenntartva 2019 © Copyright - Százhalombattai 1es Számú Általános Iskola